vrijdag 27 maart 2015

It´s a perfect day...

Daar zit ik dan achter mijn laptop.. Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken.. Ook al zit ik nu met dikke sokken, omdat de lente vandaag ver te zoeken is. 


Wie ik ben? Een enthousiaste gezellige meid die dol is op fotograferen, knutselen en spelen met kinderen, zelf fröbelen, het huis in een gezellige sfeer brengen, graag lekkere recepten probeert en enorm kan genieten van een stuk taart met overheerlijke koffie. Daarnaast ben ik ook de vrouw van Jurgen en moeder van twee prachtige kinderen. 


In de weken van mijn bevallingsverlof zie ik nog meer dat de kleine dingen in het leven er toe doen. Een vrolijke famke van 5 die met haar zelfgemaakte doktersdoos naar school gaat.. Een big smile van een 5 weken oud jonkje die naast mij op de bank ligt.. 


Daarom.. It's a perfect day to start living your dreams! 





Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten