donderdag 9 april 2015

IT'S A PRESENT

Ik kan zo blij worden als ik onverwachts een leuk winkeltje ontdek. Zo ook vanmorgen toen ik mijn trouwring langs een juwelier in Utrecht bracht, omdat er een diamantje uit was gevallen.. Vraag niet hoe..


Mijn blik werd al snel getrokken naar de vrolijk uitziende winkel IT'S A PRESENT aan de Lijnmarkt. Aan de buitenkant lijkt het niet zo'n grote winkel, maar eenmaal binnen keek ik mijn ogen uit! 




IT'S A PRESENT heeft maar liefst drie verdiepingen vol met geweldige gadgets en woonaccessoires. De authentieke werfkelder is dan ook sfeervol ingericht met al dit moois. Verschillende merken zoals Bloomingville, Pols Potten en IXXI zijn hier te vinden. 
Wat ik vooral zo leuk vind is dat je er ook terecht kan voor een klein presentje.




Dit is voor mij zeker een winkel waar ik vaker terug ga komen om een cadeautje te halen of om mij zelf te verwennen! 

Michelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten