zaterdag 23 mei 2015

Nieuwe liefde..

Met de Tour de France in aantocht, een fanatieke man die al aardig wat bergen heeft beklommen en een vriendin die ook graag op de fiets stapt, ben ook ik aangestoken door het wielrenvirus!



En ja het fietsen begint toch wel echt als je je eerste eigen racefiets koopt. De fiets is gekocht en wat ben ik er blij mee! Een mooie Bulls Harrier staat nu elke dag op mij te wachten. De afgelopen drie weken heb ik er een paar keer een leuk ritje op gemaakt. En wat is het genieten als je op zondagmorgen op de fiets stapt, de eerste zonnestralen van de dag op je huid voelt en ondertussen heerlijk door de weilanden fietst! 



En met een nieuwe fiets moet er goede kleding bij komen.. Nou ja lees 'mooie kleding' want het oog wil ook wat. Alles moet strak zitten en dan willen we er wel op en top uit zien! Gelukkig komt er steeds meer fietskleding voor vrouwen op de markt. De tijd van grote mannen shirts en lubberende broeken is voorbij. 
Dus vandaag ging ik samen met een vriendin eens kijken wat er allemaal was. 

In de rekken hingen genoeg leuke shirts met vrolijke kleuren, maar de broeken zijn een verhaal apart.. Kies je voor een short of voor een bibshort? De keuze bestaat eigenlijk uit: een broek met bretels of eentje zonder. 
Uiteindelijk ben ik met een setje de kleedkamer ingegaan. De kleding zat goed en deze moest ik even showen. 
Maar wat was dat nou? Aan de zijkant van de broek zat een rits.. Geen idee waar deze voor was trok mijn vriendin de rits open.. Waar ging die rits toch naar toe? Voor ik het wist stond ik in mijn blote billen! Het kwartje viel.. Tussendoor moet je ook naar het toilet.. 

De liefde voor het fietsen en daarmee ook de bijpassende kleding is geboren.. Morgen staat er een mooie rit op het programma! 

Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten