donderdag 28 mei 2015

The Village Coffee & Music

Koffie op de vroege morgen doet mij altijd goed, maar ook later op de dag lust ik er graag eentje!


Momenteel zie je in Utrecht heel wat hippe koffiebarretjes uit de grond komen. Vooral het huiskamer gevoel zie je bijna overal. En laat ik dat nou juist heel gezellig vinden!

Vanmorgen was  ik na een ren-je-rot door de America Today met een baby die niet wilde slapen echt toe aan een heerlijke Latte Macciato.. Terwijl ik terug liep naar mijn auto zag ik op de Voorstraat in Utrecht koffiebar 'The Village Coffe. Ondertussen was Douwe in slaap gevallen dus durfde ik het wel aan om even neer te ploffen voor een koffie. 



Bij binnenkomst stap je direct in een heerlijk ontspannen sfeer met een muziekje op de achtergrond. De kinderwagen heb ik direct bij een tafeltje neergezet en een Latte macciato met appeltaart besteld. Die had ik wel verdiend! 


Wat is jouw favoriete koffiebar? 

Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten